Verhuizing naar de Voorste Venne

Vragen over de verhuizing? Hieronder vind je de antwoorden.

Waarnaartoe gaat de Bibliotheek Drunen verhuizen?

De Bibliotheek Drunen verhuist naar:

Cultureel Centrum de Voorste Venne

Anton Pieckplein 71

5152 LZ Drunen.

Email: info@bibliotheekheusden.nl

Wanneer gaat de Bibliotheek Drunen verhuizen?

De Bibliotheek Drunen verhuist eind in november naar de Voorste Venne. De Bibliotheek opent haar deuren maandag 20 november op de nieuwe locatie. Door de verhuizing is de vestiging Drunen een week gesloten van maandag 13 t/m 19 november.

In de week dat de Bibliotheek Drunen gesloten is kun je voor alle diensten ook terecht in de andere vestigingen:

Bibliotheek Oudheusden, Kasteellaan 36, 5156CJ Oudheusden

Bibliotheek Vlijmen, Burg. Zwaansweg 2, 5251CJ Vlijmen.

Vanaf wanneer is de nieuwe locatie geopend?

Op maandag 20 november opent de Bibliotheek Drunen in de Voorste Venne haar deuren.

Wat zijn de nieuwe openingstijden van de Bibliotheek Drunen in de Voorste Venne?

De nieuwe openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 9:00 tot 21:30 uur

Zaterdag 9:00 tot 15:00 uur

LET OP: Het grootste gedeelte van deze uren zijn zelf service uren. Klanten kunnen boeken lenen, inleveren, werken, studeren, printen etc.

Alleen tijdens de service-uren is er gegarandeerd een medewerker aanwezig voor het beantwoorden van vragen en bijvoorbeeld het aanmaken van nieuwe pasjes.

Deze service-uren zijn:

Maandag t/m vrijdag 13:00 tot 17:00 uur

Zaterdag 10:00 tot 12:00 uur

Komt er nog een feestelijke opening?

Uiteraard! In de week van 4 t/m 9 december is er een feestweek. In activiteiten kun je zien wat we allemaal organiseren.

Of klik hier

Gaan alle boeken en materialen mee over naar de nieuwe locatie?

De meeste boeken en materialen verhuizen mee, we nemen afscheid van de DVD's, de luisterboeken en de bladmuziek.

Zijn er ook werkplekken beschikbaar op de nieuwe locatie?

Op de nieuwe locatie staan computers en er is gratis Wifi in het gebouw aanwezig. Er is een afsluitbare studie ruimte en er komt een hangende verdieping waar je mooi uitzicht hebt over de bibliotheek en waar je lekker kunt zitten lezen of studeren. De gezamelijke leestafel staat in het Cultuurcafé.

Nog meer vragen?

Staat je vraag er niet bij? Misschien kun je je antwoord vinden op de speciale pagina van de Voorste Venne

Je kunt je vraag ook altijd stellen aan de medewerkers van de Bibliotheek, telefonisch op nummer 0416-373032 of per email : info@bibliotheekheusden.nl