De StekjesBibliotheek Oudheusden

Heel de maand mei is het tijd voor de StekjesBibliotheek Oudheusden. Tijdens onze uitleenuren kun je nu niet alleen groene boeken lenen, maar ook stekjes! Hoe gaat dat in z’n werk?

De ene buur heeft wellicht een stekje, plant, een potje of wat zaadjes over, terwijl de andere buur daar juist naar op zoek is. De StekjesBibliotheek is de plek waar deze stekjes, planten, potjes of zaadjes hun nieuwe eigenaar kunnen vinden.

Met de StekjesBibliotheek Oudheusden sluiten we aan op het groene tuinen project van Buurt Bestuurt Oudheusden, Bijeen, Woonveste en gemeente Heusden. Vanaf 14 mei helpen zij bewoners van Oudheusden hun voortuinen weer netjes en groener te maken. Kun je wel wat hulp gebruiken? Of wil je juist je buren graag helpen?

Klik hier voor de Facebookpagina van Buurt Bestuurt Oudheusden voor meer info